Tack för en grym Kväll

Jag vill tacka mackan emma ag coffe emil som kunde komma igår. Synd att inte elin och johan kunde komma.

Det började med att ag och emma kom till mig vid halv 5 sen fick vi vänta på emil som hade cyklat fel ;) . så min lille bror fick cykla och leta efter honom, sendan när han äntligen hittade hitt så kom coffe efter 2-5 min, sen va de mackans tur. Vi gick ner till badplatsen och chillade lite sen va de dags för coffe att dra. Sen så gick vi in och såg på Hata Göteborg as nice film. efter de så kollade vi lite på tv, Mackan va uppdaterad med min dator jag och emma chillade och kollade på tv ochså. Sen var det dags att åka hem för dom andra då såg vi ett gäng uppe på gatan så vi fick köra en omväg. Men alla kom hemm oskada hoppas jag. Jag tappade bara min hjärna på vägen hem ska leta efter den idag, om jag känner den rätt så kommer den att finnas vid konsum eller vid havet.

Ha en as nice dag mhv Jonte!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0