Snön

Hej bloggen jag sitter ine i värmen medans det snöar där ute. Skolan idag va rätt så bra vi började med en timme livskunskap. Vi pratade om att tv,mobiler och datorer har tagit över våra liv. Jag tycker inte att datorer inte har tagit över våra liv. jag tycker att det e bra att vi har mobiler så att vi får tag på varandra let. Sen fick vi en lång hål time då satt jag ,kenny,samim,johan kvar i klass rumet och snackade om vad somhellst. Sen var det lunch det var isterband och dillpotatis sen var det dags för helsopedagogik med catta. Vi skulle redovisa en uppgift som vi hade arbetat med i två veckor inan. sen var det dags för inviduella valen jag fick gå till d-hallen för att få spela lite fotboll och badminton.

Senare i kväll ska jag åka till lidel för att köpa lite saker till lund resan. Funderar på att köpa en film eller två till tågresan ner imon. Jag väntar på att få ett sms från johan har inte fått svar på hella dan. Men jag hoppas på att det kommer att bli en bra kväll med mycket skratt och att någon gör bort sig i affären. Ag, Coffe, Elin, Johan e dom som hänger med i kväll hoppas det gåt bra.

Mhv jonte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0