på kvällen

Hej bloggen jag sitter på mitt hotelrum och lyssnar till Johan  som läser en god natt saga för oss.  På tåget satt jag och tittade på film med coffe och elin. När vi stannade varje gång tjänndes det som om man  stannade och såg livet gå för bi. När vi startade igen så  känndes det som om man flög fram en bitt så man blev rädd. När vi kom till lund så fick vi gå en liten bitt till hotelet. Sen fick vi packa upp sen var det dags för alla att äta. En del gick på mc donalds jag, coffe, elin, emma gick till ett kebab/pizza ställe.  Men senare efter då  skulle vi gå till mc donalds för att möta de andra då bjöd johan på dagens  bästa han stöte på en som jobbade på mc donalds.  Imon ska vi gå på stan och shoppa och stöta på så många vi kan.  Jag hopas att det kommer att bli en bra dag. Ha det bra Mvh jonte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0