Hemma i kalmar igen!!!

Tja idag så vaknade vi vid 07.51 pga någon bankade på dörren. då stod elin där och frågade om vi hade vaknat men jag svarade att vi inte hade gjort de. Sen gick elin och kom tillbaka med emma och ag, jag ville sova men det fick vi inte sen efter lite om och men så gick vi upp. Johan N hade somnat lite men då kom jacob med en strålande ide. Vi skulle vaxa johan på benen det gick  faktiskt jag filmade de men det ska inte läggas ut det e elakt mot johan. men senare på förmidan så gick vi på gudsjänst i helgslotskyrkan, det va lite jobbigt för vi hade inte sovit så mycket på dom här 2 dagarna. Sen efter att vi hade gått igenom den så fikade vi, sen fick vi en rundtur i kyrkan. Sen så åkte vi tillbaka till lund vi fick gå på konsum för att köpa lite godis till tåget. Sen gick vi till hoellet och tog våra väskor sen gick vi till stationen för att vänta på tåget, vi väntade i 10 min sen sa dom att tåget va försenat, När tåget äntligen kom så fick vi springa till tåget snabbt för det stannade bara i 3-5 min. Jag sprang som en dåre för att hinna med tåget.

Sen när vi kom hem till kalmar stod emil på stationen och väntade på emma. Jag hälsade på honom och fick en kram se frågade jag om jacob ville ha skjus hem? det ville han. När han hade fått de så körde vi hemåt och packa upp min väska och det jag hade handlat

inköpen i lund

1x Hörlurar till datorn
1x Hörlurar till mobilen
1x innebandyklubba
1x innebandyfodral
1x korshalspand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0