God natt

Hej bloggen förlåt för att jag inte kunnat skriva så mycket. Idag så började vi dagen med att vakna vid 07.40 jag vaknade direkt men johan och coffe vaknade inte vilka snabbt. Det tog bara 12 minuter innan. Elin och ag och emma stod vid dörren och bankade. men vi gick upp efter en stunds om och men så var vi på väg ner för att äta frulle.
Efter vi hade ätit frulle, hotell-frulle!, så gick vi upp på rummet sen så var vi på väg till stan. Först gick vi in på H&M och kollade på kläder, sen så gick vi in i en bokhandel sen så blev det stadium, sen blev det arken efter det så då skule vi tillbaka till hotellet.

Då hittade vi johan i något slags tält han satt stli som om han hade sett ett spöke. Vi bara gick där i från vi hade inte mycket tid till att ätta innan vi skulle samlas igen vid 2 tiden. När vi alla samlades så sa ledarna att vi skulle fika innan vi skulle gå på någon guidning. Vid 4 tiden så gick vi på guidning som handlade om domkyrkans historia som den kyrkan hade varit med om. Senare på kvällen så gick vi på en teater som hetter poslins neger som handlade om kung och hans tjännare. Jag hoppas att ni kan se den. Nu sitter jag på hotellrumet och kollar på jacob som tar bilder på allt och alla. Imon bär det hem mot kalmar igen. Det har varit en rolig helg med många olika händelser. hoppas att vi kommer att göra om detta. Mhv Jonte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0