En dag i mitt liv!

Tja bloggen. Idag började vi med sovmorgon;) sen var det livskunskap med calle. Efter det så var det tråkig matte, sen var det lunch fish an chips med någon konstig sås. Så var det dags för cattas lektion helspedagogik. Efter de var det inviduella valen med bollspoter. Vi hade fått tre nya i våran klass hehe. Innebandy och handboll var det idag, jag fick sitta på äktaren efter jag hade varit målvakt på innebandyn och skrapat upp en liten bit av känt. Sen var det dags för att åka hem, när man kom hem så blev det att vila en stund sen lite chill franför tvn. Nu ska jag titta på filmen Trjoa sen blir det till att läga sig och sova.

Mvh jonte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0